Čekání Ferrari na další mistrovský titul se prohlubuje. Poslední úspěch zaznamenala tradiční stáj v roce 2008, kdy ovládla Pohár konstruktérů a zdá se, že období sucha neprolomí Italové ani letos.
Jejich vůz nemá dostatečnou rychlost, Red Bull je v tomto ohledu trochu jak z jiné planety a Scuderia není schopna mu konkurovat. V jejím čele navíc stanul nový šéf Frederic Vasseur, který musí svůj nový tým nejdříve poznat. Až poté může začít dělat potřebná změny. Je si toho vědom také Piero Ferrari, syn zakladatele značky Enza Ferrariho. „Vasseurovi musíme dát čas a prostor. Je to člověk, který si ví rady a který v tomhle sportu působí dlouho. Ale ani Řím nepostavili za den," líčí sedmasedmdesátiletý Ital.
Ferrari zároveň přemýšlí o tom, co ve stáji změnit, aby začala opět fungovat a oprášila zašlou slávu. Při svých úvahách čerpá z minulosti. Konkrétně z dob, kdy do týmu postupně dorazili Jean Todt, Michael Schumacher a mnozí další.
„V tomhle období jsme udělali pořádný řez, opravdové změny. Přišla celá řada talentovaných lidí, kteří postupně přinesli výsledky. Dnes máme dobré zaměstnance, ale jsou oblasti, v nichž potřebujeme posílit a přivést kvalitu od ostatních týmů," říká. Pživede tedy Ferrari inženýrské hvězdy z řad soupeřů? Políčeno mělo na Adriana Neweye, tem dal ale přednost setrvání u Red Bullu.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur potvrdil, že Andrea Kimi Antonelli po kolizi s Charlesem Leclercem osobně navštívil garáž a omluvil se týmu.
Toto Wolff hájí Kimiho Antonelliho po kolizi s Charlesem Leclercem a zdůrazňuje, že odvážné manévry jsou součástí jeho růstu.