V Bahrajnu to byla pro Mercedes místy až krutá noční můra, německá stáj však svůj vůz postupně zdokonaluje a s dosaženými pokroky je spokojena.
Zejména v Austrálii vypadal Mercedes slušně. Černé šípy využily technických problémů Sergia Péreze a kvalifikovaly se na druhém a třetím místě. Hned za Maxem Verstappenem. Toho navíc jak George Russell, tak i Lewis Hamilton předčili na startu, díky čemuž patřil Mercedesu po prvním kole pomyslný double. Cílem závodu projel Hamilton nakonec jako druhý, George Russell nedokončil kvůli technickému selhání. Mercedes však jde nahoru.
„Samozřejmě nás mrzí, že George nedojel. Po celý víkend byl velmi konkurenceschopný, takže bychom pravděpodobně získali opravdu dobrý týmový výsledek. Na druhou stranu jsme však spokojeni s tím, jakého jsme dosáhli pokroku. Ten byl zřejmě maximální, jakého je tento vůz schopen. Nechci říct, že jsme učinili zásadní průlom, ale posunuli jsme se o slušný kus dopředu," říká James Allison.
Uznávaný technický odborník zároveň nastínil, co Mercedes chystá během nadcházejících závodů. „V aerodynamickém tunelu děláme maximum, abychom našli co nejvíce přítlaku. Konstrukční oddělení pracuje pro změnu na tom, aby přivedli k životu díly, které jsme nedávno objevili díky simulacím. Jsou to například věci související se zavěšením. Díky nim by vůz měl být stabilnější a jezdci by měli být schopni dostat jej na samotnou hranici možností."
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.