Red Bull vstoupil do sezony 2023 suverénně. První závod v Bahrajnu vyhrál May Verstappen, ten druhý v Saúdské Arábii Sergio Pérez. Jos Verstappen však tvrdí, že nebýt technických problémů, zvítězil by jeho syn Max.
„V kvalifikaci nám štěstí bohužel nešlo naproti. Pokud by Maxe nepostihl technický problém, v pohodě by si vyjel první místo na startu a závod by vyhrál," je přesvědčen Jos Verstappen. Dvojnásobný šampion však i přesto předvedl parádní výkon, po startu z patnácté pozice nakonec dokončil jako druhý. I díky tomu si udržel vedení jezdeckém šampionátu.
„Vždycky chcete vyhrávat, ale tentokrát to zkrátka nešlo. Rozdíl byl až příliš malý. Upřímně si nemyslím, že Pérez vyhraje moc závodů. Moc šancí nedostane, on sám to dobře ví," dodává Verstappen senior, který s druhým místem v cíli před startem nedělního závodu příliš nepočítal.
„V Saúdské Arábii se nepředjíždí snadno. Na okruhu je spousta táhlých zatáček, ve kterých je pro pilota těžké, aby se postaral o rozdíl. K tomu bychom potřebovali členitější okruhy." Max navzdory těmto predikcím dokázal dojet na druhém místě. V úvodu šampionátu tedy vypadá bilance Red Bull vskutku suverénně. Dva závody a dvě dvojitá vítězství.
„Jo, vypadá to, že budeme dominovat. Máme super auto. Jakmile byli Max s Pérezem vepředu, dokázali se rychle odpoutat od zbytku pole. Byli o sekundu rychlejší než všichni ostatní, to je holý fakt. Nevím, jestli takový náskok dokážeme udržet, je jasné, že ostatní budou vyvíjet, ale to máme v plánu i my," dodal na závěr Jos Verstappen.
Aston Martin údajně jedná s hlavním závodním inženýrem Maxe Verstappena. Tento krok naznačuje možné posílení technického týmu v Silverstone.
Max Verstappen potvrdil, že už slyšel nový motor Red Bull Powertrains-Ford v chodu. Podle něj jde o důležitý krok v přípravách na novou éru Formule 1.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.