Nico Hülkenberg dostal šanci, v jakou už možná ani sám nedoufal. Německý veterán bude od sezony 2023 znovu stálým členem startovního roštu F1 a podle svých slov je na tuto výzvu stoprocentně připraven.
„Vánoce byly super, užil jsem si je s rodinou. Ale jinak jsem byl poslední dva měsíce hlavně v posilovně. Odvedl jsem opravdu hodně práce na tom, abych si znovu vybudoval top fyzickou kondici. F1 je na fyzičku nejnáročnější motoristická disciplína. Bez ní v tomhle sportu dnes už nemůžete uspět," má jasno Hulk.
Ten utvoří u Haasu jezdeckou dvojici s Kevinem Magnussenem, přičemž snad všichni dobře ví, jak vyhrocené byly vztahy obou jezdců v minulosti. Hülkenberg se však komplikací neobává. Podle něj je Magnussen ryzí profík. Hulk zároveň dodává, že oba piloti udělají maximum pro to, aby Haas posunuli směrem vzhůru. Inu, zkušeností mají rozhodně plno. V tomto ohledu si americky tým snad lépe vybrat ani nemohl.
„Jsem bez starostí. Kevin je profesionál se spoustou zkušeností. Věřím, že týmu společně pomůžeme. A náš jezdecký styl? Nevím, zatím je brzo dělat nějaké soudy. Faktem je, že dokud nejste s daným jezdcem týmoví kolegové, těžko se dá váš styl porovnávat. Počkejme si několik závodů. Poté budeme mít nějaká data a uvidíme," dodává německý pilot.
part of the team & a pair of balls 😉 #f1 pic.twitter.com/YsPGH0A5JY
— Nico Hülkenberg (@HulkHulkenberg) February 11, 2023Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.