Alpine angažoval pro sezonu 2023 dvojici francouzských pilotů. Romain Grosjean však varuje před možnými komplikacemi, které tohle spojení může přinést.
Grosjean volbu Gaslyho chápe, bývalý jezdec Haasu či Lotusu si myslí, že jeho krajan patří mezi nejlepší jezdce v pomyslném středu pole. Zároveň však varuje před možnou eskalací napětí, která může mezi Gaslym a Oconem nastat. Zvlášť když oba měli mezi sebou v minulosti vyhrocené vztahy.
„Nebudu lhát, může to skončit dost špatně. Oba budou chtít být nejlepším francouzským pilotem na roštu, takže čekám velkou rivalitu. Může to fakt být dost zlé. Alpine jde s jejich společným angažováním do rizika," je přesvědčen Grosjean. Zároveň však věří, že oba jsou již vyspělejší než před lety. „V minulosti nebyli nejlepšími přáteli, ale myslím, že už vyspěli," domnívá se Grosjean.
„Pokud si Alpine dá na jejich vztah pozor, může to pro tým být začátek skvělého příběhu. Oba jsou kvalitní piloti, kteří už mají na svém kontě vítězství ve Formuli 1. Jestliže dokážou společně spolupracovat, může se Alpine dostat hodně nahoru," věří Grosjean. Není pochyb o tom, že interní týmový souboj mezi Gaslym a Oconem bude jedním z výrazných lákadel sezony 2023.
Ostatně dá se čekat, že pro poraženého z této dvojice dost možná skončí kariéra ve Formuli 1. Gasly dostává po zpackaném angažmá u Red Bullu druhou šanci, přičemž pokud Ocona neporazí, další příležitost už nejspíš nedostane. Něco obdobného platí o Oconovi, také on zažívá určitý restart poté, co se do F1 dokázal po pauze vrátit. I proto bude vzájemná bitva těchto dvou galských kohoutů dost zajímavá. Jak podle vás dopadne?
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.