Alpine vstoupí do sezony 2023 s částečně pozměněnou jezdeckou sestavou, když Fernanda Alonsa nahrazuje Pierre Gasly. Dojde tak ke spojení dvou Francouzů, kteří mezi sebou údajně mají napjaté vztahy.
Sám Gasly ale takové spekulace popírá a tvrdí, že s Oconem spolu vycházejí profesionálně. „Tohle je příběh médií, média tvrdí, že spolu nevycházíme, ale já to tak černě nevidím. Znám ho už dlouho - přesněji řečeno 20 let. Není tajemstvím, že náš vztah měl vrcholy i pády, ale nemám s ním (Oconem) problém," praví čerstvá posila týmu Alpine.
A dodává: „Upřímně se tomu musím smát Média tohle téma zbytečně zveličují, jsme profesionálové a od našeho přístupu do F1 jsme si všechno vyjasnili. Nevidím důvod, proč by se věci neměly vyvíjet dobře, už teď se vyvíjejí dobře, takže jsem optimista. Věřím, že nám to bude fungovat a že tým posuneme dopředu."
Cíle Alpine jsou pro sezonu 2023 jasné, francouzská stáj má za cíl přiblížit se elitním třem týmům a vytvořit na ně tlak. Největší porci práce budou muset inženýři odvést v oblasti spolehlivosti, právě v ní totiž modré vozy letos zaostávaly. Pokud Alpine v této výzvě uspěje, může udělat klíčový krok směrem ke špičce startovního pole.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.