Fernando Alonso je nejstarším jezdcem současného startovního pole F1. Ostřílený Španěl oslaví příští rok už své 42. narozeniny, jako nevýhodu to ale nevnímá. Právě naopak.
„Můžu čerpat z obrovské řady zkušeností. Vlastně si myslím, že jsem lepším jezdcem než před lety. Třeba v roce 2007 jsem nepodával moc dobré výkony. Dnes bych tehdejšího Alonsa z mého úhlu pohledu porazil. Na některých tratích jsem jel i sedmnáctkrát, to jsou zkušenosti, které během pátečních tréninků nedoženete. Například v Montrealu jsme před kvalifikací jeli na mokru jen několik málo kol, já ale na té trati jel na mokru asi už šestkrát," popisuje Alonso.
Mistr světa z let 2005 a 2006 podepsal pro následující dvě sezony smlouvu s Aston Martinem. Ve Formuli 1 by tedy měl závodit i ve věku 43 let. Pokud by během následujících dvou ročníků vyhrál alespoň jeden závod, stal by se prvním čtyřicátníkem od dob Nigela Mansella, kterému se takový kousek povedl.
„Pokud by mě v posledních kolech závodů předjížděli mladší a fyzicky lépe připravení soupeři, měl bych problém, to se ale neděje. Opravdu si myslím, že dnes jsem lepším jezdcem než v minulosti. Lépe čtu závod, vím, jak se mu přizpůsobovat. V roce 2006 nehrálo starání se o pneumatiky prakticky žádnou roli, dnes je to jiné a takových detailů je celá řada. Právně díky nim jsem dnes lepší," líčí rodák z Ovieda..
Motivace Alonsovi nechybí ani v pokročilém závodnickém věku. „Chci získat třetí titul, dokud budu mít byť jen minimální šanci, abych tohoto cíle dosáhnul, budu pokračovat. Samozřejmě bych rád pilotoval vůz schopný bojovat na čele, ale v těchto týmech je obsazeno. Aston Martin může bojovat o titul během dvou až tří let," věří Španěl.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.