Max Verstappen při radách nováčkovi Williamsu Loganovi Sargeantovi zmínil uspokojení z toho, že svou kariéru zahájil u stáje Toro Rosso a ne hned u Red Bullu.
V roce 2023 se postaví na rošt hned trojice nováčků: Oscar Piastri s McLarenem, Logan Sargeant s Williamsem a Nyck de Vries s AlphaTauri, po přestávce se vrací Nico Hülkenberg s Haasem.
I když je Verstappenovi pouze 25 let a je o 2 roky mladší než De Vries, tak již má na svém kontě dva tituly a spoustu zkušeností, vždyť ve Formuli 1 debutoval už v sezóně 2015 - čas utíká velmi rychle. Díky tomu mohl pár rad nabídnout Sargeantovi v rozhovoru pro americkou stanici NBC.
"Užij si to! Je v týmu, kde nebude bojovat o vítězství, ale to je možná dobré, protože v prvním roce to zrovna nepotřebujete nebo nechcete. Samozřejmě, že všichni chtějí vyhrávat, ale když máte jen velmi málo zkušeností...," odmlčel se Verstappen.
Na své první vítězství nemusel čekat dlouho, když jej v roce 2016 povýšili z Toro Rosso k Red Bullu na místo Daniila Kvjata, tak v Barceloně hned velkou cenu vyhrál. Tehdy mu pomohla kolize Lewise Hamiltona s Nicem Rosbergem z dominantního Mercedesu a také výhodnější strategie, než kterou dostal jeho týmový kolega Daniel Ricciardo.
"Jsem taky moc rád, že jsem například začínal u Toro Rosso. Jen získáváte zkušenosti, můžete dělat chyby a nikdo tomu opravdu nevěnuje moc pozornosti," vysvětluje Verstappen, proč je podle něj lepší neskočit rovnou do špičkového týmu.
Holanďan zůstává nejmladším pilotem, který v F1 startoval - při svém debutu mu bylo teprve 17 let a 180 dnů - i který vyhrál závod. Ve Velké ceně Španělska 2016 měl 18 let a 228 dnů, čímž překonal tehdejší rekord držený Sebastianem Vettelem.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.