Max Verstappen při radách nováčkovi Williamsu Loganovi Sargeantovi zmínil uspokojení z toho, že svou kariéru zahájil u stáje Toro Rosso a ne hned u Red Bullu.
V roce 2023 se postaví na rošt hned trojice nováčků: Oscar Piastri s McLarenem, Logan Sargeant s Williamsem a Nyck de Vries s AlphaTauri, po přestávce se vrací Nico Hülkenberg s Haasem.
I když je Verstappenovi pouze 25 let a je o 2 roky mladší než De Vries, tak již má na svém kontě dva tituly a spoustu zkušeností, vždyť ve Formuli 1 debutoval už v sezóně 2015 - čas utíká velmi rychle. Díky tomu mohl pár rad nabídnout Sargeantovi v rozhovoru pro americkou stanici NBC.
"Užij si to! Je v týmu, kde nebude bojovat o vítězství, ale to je možná dobré, protože v prvním roce to zrovna nepotřebujete nebo nechcete. Samozřejmě, že všichni chtějí vyhrávat, ale když máte jen velmi málo zkušeností...," odmlčel se Verstappen.
Na své první vítězství nemusel čekat dlouho, když jej v roce 2016 povýšili z Toro Rosso k Red Bullu na místo Daniila Kvjata, tak v Barceloně hned velkou cenu vyhrál. Tehdy mu pomohla kolize Lewise Hamiltona s Nicem Rosbergem z dominantního Mercedesu a také výhodnější strategie, než kterou dostal jeho týmový kolega Daniel Ricciardo.
"Jsem taky moc rád, že jsem například začínal u Toro Rosso. Jen získáváte zkušenosti, můžete dělat chyby a nikdo tomu opravdu nevěnuje moc pozornosti," vysvětluje Verstappen, proč je podle něj lepší neskočit rovnou do špičkového týmu.
Holanďan zůstává nejmladším pilotem, který v F1 startoval - při svém debutu mu bylo teprve 17 let a 180 dnů - i který vyhrál závod. Ve Velké ceně Španělska 2016 měl 18 let a 228 dnů, čímž překonal tehdejší rekord držený Sebastianem Vettelem.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce
Během bujarých oslav po Velké ceně Nizozemska se jezdci týmu Racing Bulls, Isacku Hadjarovi, rozlomila trofej za třetí místo. Hadjar se v tu chvíli fotil se svým týmem, když se trofej vlivem tlaku rozlomila.
Bývalý mistr světa Jacques Villeneuve vyjádřil podporu Lewisovi Hamiltonovi poté, co sedminásobný šampion havaroval na mokré trati v Zandvoortu.
Red Bull potvrdil, že Isack Hadjar měl při GP Holandska volnou ruku a mohl útočit na Maxe Verstappena. Šéfové týmů jasně odmítli, že by existovala jakákoli interní dohoda o držení pozice.
Po Grand Prix Holandska má Oscar Piastri poprvé výrazný náskok před Landem Norrisem, který činí 34 bodů. Přesto australský jezdec dostal varování, aby při obhajobě vedení šampionátu nezaváhal.
Lewis Hamilton po havárii v Zandvoortu slíbil, že „nenechá kámen na kameni“ při přípravě na další závod. Na Monze chce využít každou šanci k nápravě a návratu do boje o body.
Liam Lawson přiznal, že ztráta místa v Red Bullu na startu sezóny 2025 byla tvrdou ranou, ale bere ji jako součást neúprosné reality Formule 1. Dodává, že se nevzdává a zůstává připravený na další šanci v šampionátu.