Vztah Fernanda Alonsa a Estebana Ocona byl v závěru ročníku vyhrocený. Španěl se po závodě v Brazílii nechal slyšet, že se těší až z týmu odejde. Takové komentáře byly Estebanu Oconovi líto.
„Jeho komentáře mě zklamaly, nemusel být takhle kritický. Vždycky ho budu uznávat za to, co v našem sportu dokázal, ale tohle mi bylo líto, zklamal mě," říká Ocon. Nutno říci, že oba jezdci měli mezi sebou během sezony hned několik vypjatých momentů, v Brazílii zřejmě šlo z pohledu Alonsa o pomyslnou poslední kapku.
I tak ale společnými silami vybojovali pro Alpine čtvrté místo v Poháru konstruktérů. Navzdory skutečnosti, že Alonsa během sezony pronásledovala celá řada technických problémů. Zejména s motorem, který byl letos ve Španělově voze snad prokletý. Zlí jazykové dokonce tvrdí, že francouzská stáj dvojnásobného šampiona sabotovala, něco takového je ale třeba brát s rezervou.
Tak či tak se cesty Alonsa a Ocona rozcházejí. Rodák z Ovieda míří k Aston Martinu, kde utvoří jezdecký tandem s Lancem Strollem. Alonso si nový vůz poprvé vyzkoušel během posezónních testů minulý týden a nešetřil chválou. Podle jeho názoru jsou oba vozy na podobné výkonnostní úrovni. Za Alpine bude příští rok společně s Oconem závodit Pierre Gasly.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.