Budoucnost Daniela Ricciarda je nahnutá. Zkušený Australan přiznává, že ve hře je varianta s nuceným volnem od Formule 1.
Přitom rodák z Perthu přicházel před dvěma lety do McLarenu jakožto velká posila. Měl se stát klíčovým prvkem, který povede britskou stáj na cestě vzhůru. Omyl. Ricciardo byl poražen Norrisem a jeho pracně vybudované renomé utrpělo. Daniel sice ještě může skončit u Haasu, Williamsu, Alfy Romeo nebo Alpine, ale všechny tyto varianty se zdají být málo pravděpodobnými.
„Abych byl upřímný, tak nevím, jak to se mnou příští rok bude. Smlouvu každopádně nikde nemám. Ale věřím, že se to ještě může podařit. Pořád věřím, že ve F1 mohu zůstat. Mým cílem pořád je být na roštu. Chci se i nadále poměřovat s těmi nejlepšími," praví Ricciardo.
A zároveň dodává: „Není to o tom, že bych příští rok nutně musel být na roštu. Neupínám se k tomu ve stylu všechno nebo nic. Prostě počkáme a uvidíme, jak všechno dopadne. Řeším také své možnosti pro rok 2024. Takže pokud bych měl udělat jeden krok vzad, abych poté mohl udělat dva kroky dopředu," určitě bych o takové možnosti přemýšlel," uzavírá.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.