Kompletní složení startovního roštu 2023 je zase o kousek blíže. AlphaTauri potvrdila setrvání Jukiho Cunody.
Všeobecně se takový krok očekával, třebaže Cunoda nepodává přesvědčivé výkony. Na začátku letošní sezony sice zajel pár dobrých závodů, ale poté opět upadl do slabého průměru. Ostatně jako celý tým. Na Cunodově straně je však značná podpora Hondy, která hrála v jeho setrvání ve Formuli 1 dost možná klíčovou roli.
A tak budeme moci peprné vysílačky temperamentního Japonce poslouchat i nadále. „Chtěl bych poděkovat Red Bullu, AlphaTauri i Hondě za to, že mi i nadále věří a že budu moci ve Formuli 1 závodit i v sezoně 2023. Nejdříve se ale pokusíme získat co nejlepší výsledky ve zbytku letošního ročníku, ve kterém stále bojujeme s ostatními týmy ve středu pole." říká Cunoda.
Spokojen s Cunodovým pokračováním je také šéf AlphaTauri Franz Tost, „V poslední době se zlepšil a tempo, které má ukazuje, že si své místo ve Formuli 1 zaslouží. Vždy říkám, že aby si jezdec na F1 zvykl, tak potřebuje tři sezony. Z tohoto důvodu jsem rád, že Juki dostane možnost ukázat svůj plný potenciál. Zároveň je evidentní, že Helmut Marko a jeho mládežnický program dokáží s těmito mladými talenty dobře pracovat."
Stále však není jasné, kdo bude závodit vedle Jukiho Cunody. Platnou smlouvu sice má Pierre Gasly, ale ten by mohl při splnění požadovaných podmínek zamířit k Alpine, jak dříve prozradil sám Helmut Marko. Gaslyho místo by poté mohl obsadit Nyck de Vries, který potvrdil, že je s AlphaTauri v kontaktu. Některé spekulace nicméně mluví také o Micku Schumacherovi.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.
Jacques Villeneuve upozornil, že Cadillac bude muset doufat, že najde jezdce srovnatelného s Valtterim Bottasem z Mercedesu. Klíčové bude, aby druhý pilot doplnil Bottasovy zkušenosti a stabilitu pro dosažení špičkových výsledků.
Po vítězství na okruhu v Monze, který byl pro Red Bull v roce 2024 nejproblematičtější, zůstává Helmut Marko optimistický. Věří, že tým dokáže uspět i na dalších náročnějších tratích ve zbytku kalendáře.
Oscar Piastri po GP Itálie potvrdil svou loajalitu k McLarenu a zdůraznil, že důvěra v tým je pro něj důležitější než osobní ambice získat titul mistra světa.
Toto Wolff uznal, že Lewis Hamilton projevuje své emoce naplno, ale jeho výroky po Velké ceně Maďarska označil za nepovedený moment.
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.