Kvalifikace na GP Belgie přinesla dominanci Maxe Verstappena. Holanďan zajel nejrychlejší čas, ale kvůli Verstappenově penalizaci odstartuje z první příčky Carlos Sainz.
Kvalifikace začala s půlhodinovým zpožděním kvůli nutnosti opravit bariéru. Ta byla poškozena vlivem havárie z doprovodného závodu vozů Porsche. První měřený čas si na své konto připsal Mick Schumacher, jehož ve třetím tréninku trápily technické problémy, Ty zapříčinily, že Němec odjel v kvalifikační přípravě jen šest kol. Na čele se po úvodních minutách Q1 usadil Verstappen před Sainzem, Pérezem a Leclercem.
Pět minut před koncem Q1 by do druhého kvalifikačního segmentu nepostoupili Bottas, Zhou, Schumacher, Latifi a Stroll. Závěrečné pokusy však přinesly pořádné zemětřesení. Do Q2 nakonec neproklouzli Bottas, Vettel, Latifi, Magnussen a Cunoda.
Druhá část kvalifikace pokračovala v podobném rytmu jako ta první. Nejrychlejší čas s pohodovým náskokem opět zajel Verstappen. druhý byl Pérez a třetí Sainz. Leclerc si stěžoval na špatnou ovladatelnost svého vozu a poskakování. Trápil se Mercedes. Hamilton i Russell bojovali o holý postup do závěrečné části. Do té se nakonec neprobojovali Ricciardo, Gasly, Zhou, Stroll a Schumacher.
Závěrečný kvalifikační segment patřil Maxi Verstappenovi. Holanďan zničil veškerou konkurenci rozdílem sedmi desetin sekundy. Jenže kvůli penalizaci z prvního místa neodstartuje. To bude patřit Carlosi Sainzovi, kterého v první řadě doplní Sergio Pérez.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.