Aston Martin byl po nasazení nových bočnic kritizován za to, že okopíroval řešení Red Bullu, což jeho šéfa Mika Kracka rozladilo. I když se tým stále okupuje poslední příčky a na výsledcích to není moc vidět, tak nové díly podle něj fungují a vůz AMR22 se zlepšil.
Britská stáj přivezla rozsáhlejší balík vylepšení do Španělska. Upravené bočnice nápadně připomínaly Red Bull, její vedení však nařčení z nelegálního kopírování cizího duševního vlastnictví odmítlo, FIA v tomto žádný prohřešek neshledala.
"Letos jsme byli neprávem obvinění z kopírování," reaguje šéf týmu, který nedávno (ještě jako Racing Point) nechvalně proslul nelegálním kopírováním konkurenčního Mercedesu. Týmu za to byla v sezóně 2020 udělena vysoká pokuta (5 mil. Kč) a odečteny mistrovské body (15) - tehdy totiž nepoužil pouze fotografie, ale také CAD data soupeře.
Poté obrací pozornost na jejich řešení, které podle něj po letní přestávce okopírují soupeři: "Nové zadní křídlo, které jsme přivezl do Maďarska, podtrhuje naši schopnost inovovat a vypálit rybník konkurenci tím, že přijdeme s nápady, na které naši soupeři nepřišli."
Poté Krack reaguje na výtku, že i přes nasazení mnoha novinek auto moc nezrychlilo a jeho piloti mají stále problémy s postupem z úvodních částí kvalifikací.
"Každý tým nasazuje vylepšení a u nás tomu není jinak. Auto jsme v první části sezóny hodně upravili, ale všechno je relativní. Lidé předpokládají, že vylepšení nefungují, protože jsme se neposunuli v soutěžní pořadí. Ale vylepšení fungují!" ujišťuje šéf Aston Martinu.
"Jen ne dostatečně na to, abychom dostihli ostatní. Zastírá to množství práce, které jsme tomu v továrně a na trati věnovali, abychom je nasadili na vůz. Lidé si neuvědomují, kolik úsilí je spojeno s návrhem a výrobou těchto dílů a s vysokou intenzitou práce, kterou děláme," vysvětluje Krack.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.