Zdá se, že o budoucnosti Daniela Ricciarda je jasno. Vše se rozhodl vzít do svých rukou sám australský pilot.
Ten podle svých slov v McLarenu zůstává do konce příští sezony. Tedy do vypršení platného kontraktu, který Australanovi zaručuje místo ve Formuli 1 do konce ročníku 2023. Rodák z Perthu informaci oznámil na svých sociálních sítích.
„Chci vám říct, že nikam neodcházím. Zůstávám s týmem do konce sezony 2023. Uznávám, že ne vždycky to bylo snadné, ale společně pracujeme na tom, abychom McLaren posunuli dopředu. Tam, kde si zaslouží být. Beru to jako svůj závazek. Uvidíme se ve Francii," napsal Ricciardo.
pic.twitter.com/FUZ63R3e7B
— Daniel Ricciardo (@danielricciardo) July 13, 2022Zdá se tedy, že početný zástup zájemců na sedačku McLarenu má smůlu. Alespoň prozatím. Nejčastěji jsou s tímto místem spojováni Colton Herta, Oscar Piastri, ale také Alex Albon.
Na závěr dodejme, že Ricciardo přišel do McLarenu před sezonou 2021. Měl být lídrem, který tým dostane na vrchol. Realita je ale jiná a momentálně Lando Norris Ricciarda zastiňuje ve všech směrech.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.