Na Imole to Ferrari nevyšlo. Red Bull byl v chladných podmínkách rychlejší, což rozvířilo debaty o tom, jestli Scuderia zvládne udržet tempo vývoje.
„V Miami budeme mít několik nových dílů," nechal se slyšet šéf Ferrari Mattia Binotto. Zkušený inženýr doufá, že italský tým přiveze do Miami efektivní konfiguraci svého vozu. Půjde totiž o vysokorychlostní trať s potřebou nízkého přítlaku.
„Budeme závodit s něčím novým. Snad přijdeme s efektivním balíčkem. Letos jsme s takovou konfigurací ještě nezávodili," uvědomuje si Binotto. Ferrari nyní pracuje na několika pro něj zásadních oblastech. Jednou z nich je poskakování. „Pracujeme na tom. Viděli jsme, že poskakováním trpíme více než Red Bull. Vidíme v téhle oblasti potenciál pro zlepšení," hlásí Švýcar.
Dalším aspektem, kde má Red Bull navrch je maximální rychlost. Bylo to dobře patrné v Saúdské Arábii a stejně tak i v Bahrajnu. Boss Ferrari si ale myslí, že klíčem není samotný výkon motoru, nýbrž nastavení přítlačných křídel. „Křídla můžeme vylepšit. Pro několik nadcházejících závodů připravíme různé verze křídel. Roli bude hrát charakteristika konkrétního okruhu."
V Miami se letos pojede vůbec poprvé a Ferrari má co napravovat. Po zpackaném víkendu v Imole bude chtít tým z Maranella zastavit ofenzivu Red Bullu. Binotto si každopádně uvědomuje, že nepůjde o nic snadného. „Je to nová trať, bude to výzva pro všechny. Těším se na to. Je jasné, že Red Bull bude velmi silný."
Max Verstappen nebude tuto neděli závodit na Nürburgringu. Přestože od komise získal potřebné povolení DMSB Permit A, podle informací se rozhodl ihned odcestovat zpět domů. Jeho krok vyvolává spekulace o dalších plánech a přípravách nizozemského šampiona.
Max Verstappen si v sobotu odbyl premiéru v závodech GT na legendární Nordschleife a okamžitě ukázal, že dokáže držet tempo i mimo monoposty F1. Jeho debut vzbudil velkou pozornost, přestože formální podmínky pro plnohodnotnou licenci ještě nesplnil.
Tým Williams uspěl se svou žádostí o přezkum desetisekundové penalizace, kterou ve Velké ceně Nizozemska obdržel Carlos Sainz.
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.