Třetí trénik potěšil fanoušky McLarenu a Landa Norrise. Nejlepší týmy však karty neodkryly. Pohromou skončila kvalifikační příprava pro Aston Martin. Oba jeho piloti bourali.
Třetí trénink začal v poklidném tempu. Na čele se střídali piloti Red Bullu a Ferrari. Naproti tomu dlouho na trať nevyjeli piloti AlphaTauri. Sympaticky vysoko byl Ricciardo. Radost neudělal svým mechanikům Vettel, který po dvaceti minutách v desáté zatáčce boural. Pro čtyřnásobného šampiona to není ideální návrat po prodělaném covidu.
S koncem červených vlajek zajel nejrychlejší čas Pérez, kdežto Verstappen udělal hodiny v závěrečné sekci okruhu. Chybě se nevyhnul ani Russell, který vyjel do štěrkové zóny. Skvěle se jevil Alonso. Španěl byl druhý - hned za Pérezem. Potvrzoval tak dobrou formu, kterou Alpine ukazovalo už od pátečních tréninků.
Čtvrt hodiny před koncem třetího tréninku zajel nejrychlejší čas Sainz. Trable měli u Aston Martinu. Jak už bylo řečeno, Vettel boural a Stroll rovněž na trať dlouho nevyjel. U něj se zdálo, že jde o technické problémy.
Pět minut před koncem zajel nejrychleji Norris. Většinu ostatních kvalifikačních simulací jsme ale neviděli, protože katastrofu Aston Martinu podtrhl Lance Stroll, který sotva vyjel na trať, tak boural. To zapříčinilo červené vlajky a praktické ukončení 3. tréninku. Kvalifikace startuje od osmi hodin SEČ.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.