Předsezónní testy nevypadaly pro Alpine zrovna dvakrát slibně. Skutečná výkonnost francouzského týmu však je povzbudivá. Jenže z různých důvodů není na týmovém bodovém kontě tolik bodů, kolik by mělo být.
Své o tom ví zejména Fernando Alonso, který zažil podle svých slov skvělé dva úvodní podniky šampionátu. Má z nich ale jen dva body. V Bahrajnu jej poškodila špatně zvolená strategie, v Saúdské Arábii to byly pro změnu technické problémy. I proto je Španěl značně rozladěn. Věří však v lepší zítřky.
„Měl jsem dva skvělé závody. Opravdu jsem byl spokojený se svými výkony, ale mám jen dva body. Co k tomu říct? V Bahrajnu jsme nezvolili ideální strategii, v Saúdské Arábii nás zradil motor. Je to zklamání. Naše tempo je lepší než jak ho profilují výsledky. Spoustu bodů jsme darovali soupeřům. Snad si je vezmeme zpátky," přeje si matador z Ovieda.
Na Ferrari a Red Bull Alpine nestačí. Porovnání s Mercedesem zdá se být těsné. Každopádně to vypadá, že Francouzi by mohli být nejlepším týmem z pomyslného středu pole, který bude i letos velmi vyrovnaný. Každý bod tak hraje svoji roli a u týmu to dobře vědí.
„Možná nejsme třetí nejrychlejší, ale mohli jsme být na pohodlném třetím místě mezi konstruktéry. Mohl jsem být šestý nebo sedmý mezi jezdci. Jenže bohužel... Není to kvůli tomu, že bychom na to rychlostně neměli, nedokázali jsme využít naše příležitosti. Pořád máme před sebou spoustu práce. Hlavně v továrně. Pozitivní ale je, že rychlost mi nechybí," uzavírá dvojnásobný šampion.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.