Poslední mistrovský titul získalo Ferrari v roce 2008. Od té doby jako když utne. Vrátit slavnou značku zpět na vrchol se nyní snaží coby šéf týmu Mattia Binotto.
Švýcar ve Ferrari působí od devadesátých let minulého století. Zažil tedy slavnou éru Michaela Schumachera, kdy stáj z Maranella nelítostně kosila veškerou konkurenci. Ferrari bylo tehdy měřítkem, ale nesmíme zapomínat na to, že i Schumacherovi a jeho lidem nějakou dobu trvalo než dosáhli vytyčeného cíle.
První titul v červeném totiž Schumacher získal v roce 2000, tedy v celkově páté sezoně u týmu. Do tě doby se Italové museli sklánět před Williamsem a McLarenem. Nutno říct, že s postupujícím časem už mnozí přestávali věřit v to, že se dílo podaří. Zapotřebí byla zkrátka trpělivost. Ve Formuli 1 nemá nikdo onen pověstný kouzelný proutek, který by přinesl úspěch okamžitě.
„V tomto sportu věci nejdou hned. Nemáte k dispozici žádný zázračný lék, který by vám okamžitě pomohl. Jedním z klíčových aspektů jsou zdroje, o tom není pochyb. Těch musíte mít dostatek, pokud chcete uspět. Ale není to jen o nich, potřebujete zapálení a hlavně stabilitu. Potřebujete tým, který se dokáže vypořádat s krátkodobými i dlouhodobými výzvami. Je třeba umět zvládat tlak. Říká se tomu vítězná mentalita," hlásí Binotto.
Právě to je něco, co Ferrari mělo v již zmíněné Schumacherově éře. Binotto se tyto aspekty v současnosti snaží do DNA týmu vrátit. „Snažím se při řešení jednotlivých situací přemýšlet tak, jak jsme přemýšleli v devadesátých letech. V době, kdy jsme vítězili. Čerpám z těchto časů inspiraci. Michael Schumacher byl příkladem posedlosti, zajímal se o každý detail. Jeho cílem bylo neustálé zlepšování. Právě to je cesta k úspěchu. Musíte se chtít neustále zlepšovat," dodává Mattia Binotto.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.