Ferrari přivezlo do Ruska nový motor, který zatím dostal jen Charles Leclerc. Vrcholní představitelé Scuderie však nechtějí prozradit, kolik výkonu navíc nový agregát přináší.
Má jít o jakýsi vývojový mezistupeň mezi letošním motorem a motorem, který Ferrari nasadí příští rok. V kuloárech se přitom spekuluje, že motor pro následující ročník má být diametrálně odlišný od toho letošního. Někteří dokonce používají slovní spojení radikálně odlišný. Jen připomeňme, že Ferrari mělo v letech 2018 a 2019 patrně nejlepší pohon v poli, ale následné zpřísnění pravidel katapultovalo agregát z Maranella na úplný opak výkonnostního žebříčku.
Z něj se tradiční výrobce motorů pomalu dostává. Již nynější pohonná jednotka z dílny Ferrari má představovat razantní pokrok, třebaže Leclerc, ale i představitelé týmu její přínos bagatelizují. Je však otázkou, zda se nejedná jen o pouhou "hru pro média", což by nebylo ve Formuli 1 nic překvapivého.
„Nechci to nijak konkrétně specifikovat. Je to nová technologie a je to krok vpřed, to vám bude muset stačit. Z pohledu přínosu koňských sil to však nebudu nijak kvantifikovat. Jak už řekli ostatní představitelé týmu i Charles, klíčové pro nás bylo, abychom tuto novou technologii nasadili co nejdříve. To je celé," říká šéf týmu a motorář v jedné osobě Mattia Binotto.
Takže s jakým trumfem vstoupí Ferrari do sezony 2022? A bude to vůbec trumf? Čas ukáže. Jedno je však jisté, nová pravidla, která vstoupí v platnost právě za rok jsou poslední šancí pro současnou týmovou garnituru, pokud koník z Maranella znovu nezařehtá, dají se v Itálii čekat velké změny.
Max Verstappen představil svou helmu pro sezónu 2025, která není jen novým designem, ale také odrazem jeho osobního stylu a závodní evoluce. Tento speciální motiv zachycuje jeho cestu od prvních závodních kroků až po současnost a symbolizuje i jeho ambice do budoucna.
Lewis Hamilton se nepřipravuje jen na novou sezónu Formule 1, ale také na život v italském týmu a pro italské fanoušky. Sedminásobný mistr světa pilně trénuje svou italštinu, aby byl připraven na novou kapitolu své kariéry ve Ferrari. Informoval deník Daily Express.
Sezóna Formule 1 2025 přinese několik klíčových změn v pravidlech, které mohou ovlivnit průběh závodů i výsledky šampionátu. Přinášíme přehled nejdůležitějších úprav, včetně nového bodového systému.
Česká loterijní společnost Allwyn, jejímž majitelem je miliardář Karel Komárek navázala partnerství s Formulí 1 a týmem Mclaren.
Mercedes vyměnil Lewise Hamiltona za talentovaného teenagera Kimia Antonelliho pro sezónu 2025 F1. Toto Wolff se však rozhodl zmírnit toto riziko příchodem zkušeného Valtteriho Bottase.
Legenda F1 Gerhard Berger má úzké vazby na oba týmy Red Bullu a jeho pohled na jejich aktuální situaci rozhodně stojí za pozornost.
Williams uzavřel významné partnerství se softwarovým gigantem Atlassian, což přinese nejen finanční podporu, ale i změnu jména týmu pro sezónu 2025.
McLaren si pojistil klíčového odborníka, který sehrál zásadní roli v boji o titul v roce 2024. Tým oznámil prodloužení smlouvy se šéfem aerodynamiky Peterem Prodromouem na delší období s cílem udržet konkurenceschopnost a pokračovat v úspěšném návratu na vrchol Formule 1.
Ollie Bearman si stanovil ambiciózní cíle pro svou první kompletní sezónu ve Formuli 1, přičemž přiznal, že po třech startech v roce 2024, jako rezervní jezdec, toužil po větších úspěších.
Alain Prost přirovnal Maxe Verstappena k Nikimu Laudovi, oceňujíc jeho přímý přístup k závodům, který mu pomohl získat čtyři tituly a 63 vítězství. Prost věří, že Verstappen je skvělý šampion, který ukázal něco navíc, a že v budoucnu pravděpodobně překoná jeho úspěchy.
Legendární General Motors se chystá vstoupit do královny motorsportu jako nový výrobce, což otevírá cestu pro 11. tým na startovním roštu. Velká změna, která může zamíchat v roce 2026 kartami.
Lewis Hamilton sní o dokonalém debutu u Ferrari – triumf v sezoně 2025 by mu přinesl rekordní osmý titul ve Formuli 1 a zapsal by se do historie ikonického týmu.