Ferrari přivezlo do Ruska nový motor, který zatím dostal jen Charles Leclerc. Vrcholní představitelé Scuderie však nechtějí prozradit, kolik výkonu navíc nový agregát přináší.
Má jít o jakýsi vývojový mezistupeň mezi letošním motorem a motorem, který Ferrari nasadí příští rok. V kuloárech se přitom spekuluje, že motor pro následující ročník má být diametrálně odlišný od toho letošního. Někteří dokonce používají slovní spojení radikálně odlišný. Jen připomeňme, že Ferrari mělo v letech 2018 a 2019 patrně nejlepší pohon v poli, ale následné zpřísnění pravidel katapultovalo agregát z Maranella na úplný opak výkonnostního žebříčku.
Z něj se tradiční výrobce motorů pomalu dostává. Již nynější pohonná jednotka z dílny Ferrari má představovat razantní pokrok, třebaže Leclerc, ale i představitelé týmu její přínos bagatelizují. Je však otázkou, zda se nejedná jen o pouhou "hru pro média", což by nebylo ve Formuli 1 nic překvapivého.
„Nechci to nijak konkrétně specifikovat. Je to nová technologie a je to krok vpřed, to vám bude muset stačit. Z pohledu přínosu koňských sil to však nebudu nijak kvantifikovat. Jak už řekli ostatní představitelé týmu i Charles, klíčové pro nás bylo, abychom tuto novou technologii nasadili co nejdříve. To je celé," říká šéf týmu a motorář v jedné osobě Mattia Binotto.
Takže s jakým trumfem vstoupí Ferrari do sezony 2022? A bude to vůbec trumf? Čas ukáže. Jedno je však jisté, nová pravidla, která vstoupí v platnost právě za rok jsou poslední šancí pro současnou týmovou garnituru, pokud koník z Maranella znovu nezařehtá, dají se v Itálii čekat velké změny.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.
Lewis Hamilton zažil dramatický moment při testování s Ferrari na okruhu v Barceloně, kde během druhého dne tréninkových jízd havaroval. Britský pilot se snaží co nejrychleji adaptovat na nové prostředí svého nového týmu ve Formuli 1, incident však naznačuje, že přechod nebude úplně bez komplikací.
Johnny Herbert, bývalý jezdec F1, už nebude v roce 2025 působit jako sportovní komisař během závodů. FIA rozhodla, že jeho role v médiích je v konfliktu s touto funkcí. Herbert se dostal do centra pozornosti po kontroverzních penalizacích na GP Mexika, které kritizovali Max a Jos Verstappenovi.
Osmnáctiletý Andrea Kimi Antonelli, budoucí hvězda Formule 1, už může oficiálně na silnice. Mladý Ital, který v sezóně 2025 nahradí Lewise Hamiltona u Mercedesu, úspěšně složil zkoušky na řidičský průkaz. Svůj debut v F1 si odbude už při Velké ceně Austrálie.