Daniel Ricciardo přicházel před sezonou do McLarenu coby hvězda, která má zářit. Od Australana se očekávalo, že bude pro britský tým základním pilířem.
Nestalo se. Rodák z Perthu má problémy. Velké. Tkví v tom, že není schopen nalézt společnou řeč se svým vozem. Zatímco Lando Norris boduje prakticky nonstop, Ricciardo se prakticky nonstop trápí. A nutno říct, že zprvu bezedná důvěra týmových šéfů už také začíná nalézat své limity. Pochopitelně. Vždyť McLaren bojuje společně s Ferrari o třetí místo v Poháru konstruktérů. Jde o mimořádně napjatou řežbu, ve které má každý bod cenu zlata.
No a zatímco Ferrari má oporu v obou pilotech, jelikož jak Leclerc, tak i Sainz jezdí konzistentně, o McLarenu tohle říct nemůžeme. Norris sice jezdí skvěle, ale člověk se nemůže zbavit dojmu, že je na to leckdy (téměř pořád) sám. Ricciardo si je své palčivé situace dobře vědom. Sám říká, že pokud by byl mladší, dost možná by se z takové situace složil. Teď mu pomáhají alespoň zkušenosti, které za všechny předešlé roky nasbíral.
„Když jsem byl mladší, vždycky jsem chtěl být nejlepší. Přesněji řečeno jsem to vždycky chtěl hned. Když to hned nepřicházelo, zuřil jsem. Myslím, že pokud bych se dřív trápil tak, jak se trápím teď, nezvládl bych to a položil se," hlásí někdejší pilot Red Bullu nebo Renaultu upřímně.
„Ale teď už jsem tu nějaký pátek. Je potřeba, abych si od všeho udržel určitý odstup, zachoval chladnou hlavu a pochopil, proč věci nejdou tak, jak bych si přál. Je důležité zůstat koncentrovaný a pečlivě hledat odpovědi. To je jediná cesta ven z těch problémů. Nemůžu jen rozhazovat rukama a utíkat přede vším," pokračuje.
Ricciardo hledá vinu u sebe, nikoliv u inženýrů nebo u vozu. Zároveň dodává, že přesně takový přístup je potřeba k tomu, aby v týmu panovala dobrá nálada. „Nejsem z těch, kteří by přišli do kanceláře inženýrů a tam by se začali vztekat. Nechci působit takhle. Pokud bych tak působil, asi by si všichni řekli, že to nezvládám. Jen těžko bych si takhle získal důvěru týmu. Není to jejich vina. Oni mi poskytují veškerý servis. Všechno v týmu funguje parádně, problémem jsou moje výsledky."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.