Red Bull bude (dost možná jako jediný) i nadále vyvíjet současný monopost. Jeho šéf Christian Horner říká, že rudí býci nikdy nic nevzdávají. A s tímto přístupem chtějí porazit mistrovský Mercedes.
Počínaje příštím ročníkem vstoupí do Formule 1 zbrusu nová technická pravidla. Kvůli tomu už prakticky všechny týmy přesměrovaly své zdroje právě k této výzvě. Výjimku netvoří ani mistrovský Mercedes. Německá stáj nasadila poslední větší vylepšení v Silverstone, potažmo v Maďarsku. Teď už se Stříbrné šípy orientují na rok 2022.
Avšak Red Bull ještě hodlá svůj současný balík dále vyvíjet. Rakouská stáj chce poprvé od roku 2014 pokořit Mercedes, což je podle jejího šéfa Christiana Hornera dostatečnou motivací. „Je pravda, že tu máme rozpočtový strop, který nám to všechno trochu komplikuje, ale povaha tohoto týmu je taková, že nikdy nic nevzdáváme. V tom chceme pokračovat."
„Vždycky do toho musíte jít naplno. Znamená to, že budete pracovat o pár hodin, někdy o pár týdnů déle, ale každý závod je šance, jak uspět. Všichni v našem týmu s tímhle přístupem souhlasí. Chceme vyhrát," pokračuje Horner.
Horner nechce posuzovat ostatní týmy a jejich přístup. Věří, že ten jeho má momentálně všechno nalajnované ideálně. „Nechci soudit Mercedes nebo kohokoliv, nemám všechna data. Můžu a chci se soustředit jen na náš program. Je jasné, že když budou v prvním závodě příští sezony o dvě sekundy před námi, tak to bude zklamání. Ale já věřím, že naše zdroje máme rozdělené ideálně," uzavírá.
Ferrari zřejmě naivně očekávalo, že se Lewis Hamilton v Maranellu rychle a bez problémů aklimatizuje. Přechod do italského týmu se však ukazuje jako náročnější, a to i pro zkušeného mistra světa.
Kvůli místním předpisům nebude tým Stake F1 závodit pod svým obvyklým názvem během Velké ceny Nizozemska na okruhu Zandvoort. Tým tak dočasně upraví své označení, aby vyhověl regulacím platným v zemi pořadatele.
Film Brada Pitta z prostředí F1 by se měl podle zpráv objevit na digitálních platformách ještě tento měsíc. Fanoušci tak dostanou příležitost sledovat očekávaný titul online.
Čtyřnásobný mistr světa Alain Prost během Festivalu rychlosti v Goodwoodu otevřeně chválil Oscara Piastriho.
Liam Lawson si splnil sen stát se jezdcem Red Bullu, ale po dvou závodech byl rychle přeřazen. Otázkou zůstává, zda dostane šanci vrátit se a znovu ukázat svůj potenciál.
Valtteri Bottas je blízko návratu do Formule 1, když se podle zpráv dohodl na spolupráci s Cadillacem. Americká značka plánuje vstup do šampionátu v roce 2026 a zkušený Fin by měl být jedním z klíčových jezdců projektu.
Toto Wolff čelí kritice ohledně svého přístupu k jednáním s jezdci, kdy prý někdy na chvíli zmizí. On sám ale trvá na tom, že vždy jedná spravedlivě a snaží se vcítit do druhé strany.
Šéf McLarenu Andrea Stella pochválil úsilí celého týmu a přiznal, že ho překvapila jejich dosavadní dominance v sezoně 2025.
Spekuluje se, že Gabriel Bortoleto ze Sauberu by mohl v budoucnu nahradit Lewise Hamiltona ve Ferrari. Mladý Brazilec předvádí stabilní výkony a představuje pro Scuderii zajímavou investici do budoucí generace jezdců.
Mladý jezdec Haasu tvrdí, že úpravy vozu VF-25 během Velké ceny Británie výrazně posílily jeho sebevědomí za volantem F1. Podle něj mu nové technické vylepšení umožnilo lépe ovládat vůz a cítit se jistěji při náročných manévrech na trati.
Charles Leclerc byl první z tří bratrů, který usedl do vozu F1, a nyní si stejný sen splnil i jeho nejstarší bratr Lorenzo, jenž byl zároveň blízkým přítelem Julese Bianchiho.
Ferrari i Red Bull letos čelí vlně spekulací, zatímco McLaren se jim dokázal vyhnout. Podle Frédérica Vasseura je právě tato schopnost klíčovou silou britského týmu.