Red Bull bude (dost možná jako jediný) i nadále vyvíjet současný monopost. Jeho šéf Christian Horner říká, že rudí býci nikdy nic nevzdávají. A s tímto přístupem chtějí porazit mistrovský Mercedes.
Počínaje příštím ročníkem vstoupí do Formule 1 zbrusu nová technická pravidla. Kvůli tomu už prakticky všechny týmy přesměrovaly své zdroje právě k této výzvě. Výjimku netvoří ani mistrovský Mercedes. Německá stáj nasadila poslední větší vylepšení v Silverstone, potažmo v Maďarsku. Teď už se Stříbrné šípy orientují na rok 2022.
Avšak Red Bull ještě hodlá svůj současný balík dále vyvíjet. Rakouská stáj chce poprvé od roku 2014 pokořit Mercedes, což je podle jejího šéfa Christiana Hornera dostatečnou motivací. „Je pravda, že tu máme rozpočtový strop, který nám to všechno trochu komplikuje, ale povaha tohoto týmu je taková, že nikdy nic nevzdáváme. V tom chceme pokračovat."
„Vždycky do toho musíte jít naplno. Znamená to, že budete pracovat o pár hodin, někdy o pár týdnů déle, ale každý závod je šance, jak uspět. Všichni v našem týmu s tímhle přístupem souhlasí. Chceme vyhrát," pokračuje Horner.
Horner nechce posuzovat ostatní týmy a jejich přístup. Věří, že ten jeho má momentálně všechno nalajnované ideálně. „Nechci soudit Mercedes nebo kohokoliv, nemám všechna data. Můžu a chci se soustředit jen na náš program. Je jasné, že když budou v prvním závodě příští sezony o dvě sekundy před námi, tak to bude zklamání. Ale já věřím, že naše zdroje máme rozdělené ideálně," uzavírá.
Lewis Hamilton promluvil o svých plánech do budoucna a možné době odchodu z Formule 1. S nadsázkou přiznal, že se při rozhodování o ukončení kariéry možná nechá vést tím, jak dlouho bude na trati stále aktivní jeho rival Fernando Alonso.
George Russell nebude před Velkou cenou Ázerbájdžánu plnit své mediální povinnosti. Všechny rozhovory a tiskové aktivity tak v Baku zůstanou na jeho týmovém kolegovi Kimim Antonellim.
Zak Brown naznačil, že spolupráce Maxe Verstappena s McLarenem v budoucnu není vyloučená, zejména po návratu týmu do vytrvalostních závodů v roce 2027.
Max Verstappen překvapil svět Formule 1 vítězstvím v Monze, ale podle Ralfa Schumachera nebude mít jednoduchou cestu k dalšímu úspěchu v Ázerbájdžánu, a to ani McLaren.
Zak Brown naznačil, že Lando Norris a Oscar Piastri by v budoucnu mohli reprezentovat McLaren i na legendárních 24 hodinách Le Mans.
Pro Lewise Hamiltona se po slabších začátcích sezony začíná rýsovat světlo na konci tunelu. Lepší výkony během Velkých cen Nizozemska a Itálie naznačují, že britský závodník začíná nacházet rytmus a konkurenceschopnost vozu.
Ralf Schumacher naznačil, že by se Toto Wolff měl blíže podívat na smlouvu Carlose Sainze a její podmínky. Důvodem je slabší výkon Kimiho Antonelliho v Monze, který Wolff označil za „nevýrazný“ a který znovu vyvolal debatu o budoucí jezdecké sestavě Mercedesu.
Fernando Alonso odstoupil z italské Grand Prix z boje o sedmé místo poté, co na prvním kole nálet štěrku poškodil zavěšení jeho Aston Martinu. Tým uvedl, že právě tento incident nakonec vedl k jeho odstoupení ze závodu.
Jacques Villeneuve zdůraznil, že druhý pilot Red Bullu musí auto přizpůsobit svému stylu a poskytovat přesnou technickou zpětnou vazbu. Úspěch podle něj nespočívá v kopírování Verstappena, ale v samostatnosti a práci na nastavení vozu.
Formule 1 představila šest okruhů, na kterých se v roce 2026 pojedou sprintové závody. Do kalendáře se vrací Silverstone, naposledy se představí Zandvoort a poprvé se sprint pojede v Montrealu a Singapuru.
David Coulthard nevěří Hamiltonovu tvrzení, že je pro něj Ferrari zatím neznámé. Podle něj jsou základy vozu stejné a sedminásobný mistr světa by se měl dokázat přizpůsobit bez hledání výmluv.
Carlos Sainz označil znovuvybudování Williamsu na vítězný tým za svůj „životní projekt“ a zdůraznil, že je připraven do toho vložit vše. Jeho cílem není jen osobní úspěch, ale návrat celé stáje mezi nejlepší v F1.