Jos Verstappen má na úspěšné kariéře svého syna bezpochyby lví podíl. V rozhovoru, který poskytl anglickým novinářům nyní prozradil, kdy a proč začal pozorovat Maxův talent.
O Maxi Verstappenovi se leckdy tvrdí, že je to závodnický „produkt" svého otce. Pravda je taková, že i Jos Verstappen působil je Formuli 1, když hájil například barvy Benettonu. Už teď ale můžeme říci, že Max ho v dosažených úspěších překonal.
Synova talentu si Verstappen senior všiml, když Maxovi bylo sedm let. „Když mu bylo sedm, začal jsem pozorovat jeho talent. Vždycky dokázal být extrémně rychlý během prvního kola, nezáleželo na tom, jestli měl studené pneumatiky, prostě auto hnal na limit. To samé platí o předjíždění, když se na něj zaměříte, zjistíte, jak chladnokrevně a vypočítavě si umí připravit pozici pro útok," popisuje Jos Verstappen.
Ten zároveň uznává, že byl na syna tvrdý. Někdy možná až moc. Vždy mu ale prý šlo zejména o to, aby Maxe naučil vyhrávat. Za každou cenu. „My jsme nejezdili na závody, abychom bojovali s ostatními. Jezdili jsme na ně, abychom vyhráli. To jsem Maxe učil - chtěl jsem jedinou věc - aby vyhrál."
I když už nynější hvězda Red Bullu kráčí kariérou sama, závody prý v rodině i nadále společně probírají. „Voláme si každý den, kdy Max závodí. To se mi moc líbí. Říkám mu svoje názory a on mně zase ty svoje. Ví, že vždycky nemusí odpovídat, ale mně stačí když vím, že se nad danou věcí vždycky zamyslí," říká Jos Verstappen závěrem.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.