Nově uzavřené manželství mezi McLarenem a Danielem Ricciardem se nevyvíjí podle představ. Australský závodník nepodává ve srovnání se svým týmovým kolegou dobré výkony, na což McLaren doplácí v Poháru konstruktérů. Šéf týmu Andreas Seidl dal poprvé veřejně najevo svou nespokojenost.
Daniel Ricciardo byl před sezonou vnímán coby velká posila McLarenu. Od dvaatřicetiletého Australana se čekalo, že bude lídrem týmu. Jeho zkušenosti měli tým z Wokingu posunout na další úroveň.
Jenže to se zatím nestalo. Pravda je taková, že Ricciardo se v novém týmu trápí. Bývalá hvězda Red Bullu stále nedokáže využít maxima potenciálu svého nového vozu, na což McLaren doplácí v Poháru konstruktérů.
A šéf týmu Andreas Seidl už začíná dávat najevo svou nespokojenost. „Pravda je taková, že Daniel určitě neočekával takhle těžký začátek nového angažmá. Abych byl upřímný, tak i my v McLarenu jsme si mysleli, že touto dobou bude rychlejší," říká.
Přesto však Seidl schopnostem australského pilota i nadále důvěřuje. „Jsem si jistý, že se do toho dostane. Jen to bude chtít ještě nějaký čas." Boss McLarenu tak může mít alespoň radost z výkonů Landa Norrise. Mladý Brit se stal lídrem týmu, na kterého je spoleh.
„Lando je skvělý. I přes svůj nízký věk nedělá v podstatě žádné chyby. Dokáže se koncentrovat a nezmatkuje ani v momentě, když mu něco nevyjde. Je odhodlaný. Dokáže také využívat šance, jež se mu naskytnou," má jasno Andreas Seidl.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.