V posledním tréninku před GP Rakouska byl nejrychlejší Max Verstappen. Dařilo se také Giovinazzimu nebo Gaslymu, naopak v nejlepší formě se neukázal Mclaren.
Třetí trénink přinesl slunečné počasí a zdá se, že to nám vydrží i do kvalifikace. V samotném tréninku se toho moc nedělo, dá se říct, že vše probíhalo tak, jak obvykle. Také proto se nejvíc řešila nová smlouva pro Lewise Hamiltona. Mercedes totiž dnes oznámil, že sedminásobný šampion bude hájit jeho barvy minimálně do roku 2023.
Co se týče samotného pořadí, výborně na tom byl opět Red Bull s Maxem Verstappenem. Mercedes tentokrát nestačil. Oproti včerejšímu odpoledni předvádělo výrazně lepší výkony Ferrari. Oba jeho jezdci se po většinu třetího tréninku pohybovali v elitní desítce.
Kvalitní tempo předváděli rovněž Vettel se Strollem, kteří se také nacházeli v top 10. Mezi nejlepšími deseti si své místo zarezervoval rovněž Russell.
V závěrečných kvalifikačních pokusech se zlepšili Gasly, Bottas, Hamilton i Verstappen. Na bezpečném prvním místě holandské hvězdy Red Bullu to ale nic nezměnilo. Velmi pěkné kolo zajel pátý Giovinazzi, naopak nezářil McLaren. Z patnáctého a šestnáctého místa ve Wokingu radost určitě nemají. Ale je třeba dodat, že pořád jde pouze o trénink, odpoledne budeme moudřejší.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.