Závodní tempo Ferrari nebylo v Baku ideální. Scuderia se trápila zejména s těžkým vozem a také proto nakonec ani jeden z jejich pilotů nedosáhl na pódium. Třebaže dva hlavní favorité šachovnicovou vlajku neviděli. V Maranellu tedy vědí, že stále mají na čem pracovat.
Ferrari neprožilo v Baku ideální neděli, Charles Leclerc se sice kvalifikoval na prvním místě, ale v závodě nakonec skončil "až" jako čtvrtý. To, že Scuderia nebude mít závodní tempo srovnatelné s Red Bullem a Mercedesem se tak nějak očekávalo, ale že před ní skončí i Perre Gasly s AlphaTauri, potažmo Sebastian Vettel za volantem Aston Martinu, to už lze označit jako překvapení.
„Musíme to pochopit. Hlavně Aston Martin v závodě doslova létal, nečekali jsme to," naráží Leclerc na výkony Vettela, ale také Strolla, který měl GP rozjetou velmi dobře - než ho zastavil defekt zadní pneumatiky.
To Ferrari se zejména v úvodu závodu trápilo. Roli zřejmě sehrály pneumatiky v kombinaci s vozem nastaveným na menší přítlak. „Čtvrté místo pro nás není ideální, ale v kontextu celkového vývoje děláme kroky vpřed. To je pro mě hodně pozitivní. Jsem si jistý, že brzy přijdou i vítězství," hlásí Monačan.
„V pozdějších fázích závodu bylo naše tempo celkem blízké tomu, které předváděl Mercedes a Red Bull, což je dobré. Myslím, že v závěru jsme mohl dosáhnout na pódium, riskoval jsem celkem dost. Ale zase ne bezhlavě, protože pořád bojujeme s McLarenem o třetí místo mezi konstruktéry," pokračuje.
Druhý pilot Ferrari Carlos Sainz zažil v ulicích Baku těžký závod. Hlavně proto, že v jeho úvodu probrzdil, což mělo za následek výlet do únikové zóny a ztrátu několika cenných pozic. „Musíme se na to podívat, trápil jsem se s pneumatikami," konstatuje rodák z Madridu, který ale nakonec i přesto bodoval, díky čemuž dopomohl Ferrari k posunu na průběžnou třetí příčku v Poháru konstruktérů.
            Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
            Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.