Zak Brown je nadšený z přínosu Andrease Seidla. Podle výkonného ředitele závodních aktivit McLarenu je Seidl aktuálně nejlepším lídrem týmu na roštu.
McLaren je strmé cestě vzhůru, britská stáj letos obhajuje třetí příčku v Poháru konstruktérů, což je vzhledem k trápení, které ještě před pár lety zažívala velký úspěch. Na jejím vzepjetí má dozajista velký podíl změna organizační struktury a příchod nových lidských zdrojů.
Máme na mysli kupříkladu technického ředitele Jamese Keye nebo šéfa týmu Andrease Seidla. Rodák z Pasova je v motorsportu známou tváří, úspěchy slavil například ve vytrvalostních závodech, kde hájil barvy Porsche a také ve Formuli 1 se okamžitě zařadil mezi nejrespektovanější persony.
Jeho spolupracovník z McLarenu Zak Brown, který ho do Wokingu přivedl si dokonce myslí, že Seidl je v současnosti nejlepším týmovým šéfem ve Formuli 1. Brown si pochvaluje zejména jejich vzájemnou spolupráci, která je podle něj na velmi dobré úrovni.
„Podle mě funguje naše vzájemná spolupráce výborně. Máme jasně rozdělené úkoly, já se jako výkonný ředitel starám o všechny závodní aktivity McLarenu - tedy nejen F1. Mou prací je, abych společnost finančně zajistil a přivedl do ní ty nejlepší lidi. Andreas je podle mě v současnosti nejlepším šéfem týmu, kterého máme na roštu."
Spokojený je rovněž Seidl. „Rozumíme si, Zak mi dává v řízení týmu volnost. Věří mi, což je pro mě důležité. Myslím, že náš vzájemný pokrok je během tří let jasně patrný, ale pořád jsme daleko od toho, kde chceme být za dalších několik let," dodává.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.