Šéfa Ferrari Mattiu Binotta potěšily výkony jeho svěřenců ve Velké ceně Bahrajnu. Jak hodnotí spolupráci s Carlosem Sainzem, jenž v rudém kokpitu vystřídal Sebastiana Vettela?
Vettel se loni překvapivě brzy dozvěděl, že s ním Scuderia nepočítá, proto si musel hledat místo jinde. Nakonec zakotvil u Aston Martinu, přejmenovaného Racing Pointu, jenž měl loni třetí nejrychlejší auto, kvůli penalizaci za kopírování Mercedesu však nakonec skončil čtvrtý.
Aston Martin není tak dobrýMnozí jej letos považovali za černého koně, v úvodním podniku sezóny 2021 ale zklamal. "Teorie je jedna věc, realita druhá. Ve skutečnosti to auto není tak dobré. Je velmi nestabilní v zadní části," hodnotí konkurenční Aston Martin AMR21 šéf AlphyTauri Franz Tost. Vettela však neodepisuje: "Se svými zkušenostmi může táhnout tým kupředu. Ví, jak vyhrávat závody a světové šampionáty."
Čtyřnásobného mistra světa u Ferrari nahradil Carlos Sainz z McLarenu. Byť si stále zvyká na jiné auto a v Bahrajnu jezdil opatrněji, přesto vybojoval čtyři body za osmé místo, zatímco jeho nový týmový kolega Charles Leclerc dojel šestý.
"To je dobrý počátek. Carlos už pracuje s Leclercem velmi dobře. Konečně můžeme spoléhat na oba jezdce. To vědomí je pro nás důležité, také to má dopad na týmového ducha," pochvaluje si šéf Ferrari změnu v týmu po odchodě Vettela.
"Momentálně jsou našimi soupeři jiné týmy. Až se vrátíme na špici, tak naši jezdci budou soupeři sami pro sebe," uvědomuje si Binotto, jenž se snaží vytáhnout Ferrari z krize.
"Nevím, co bude dělat Red Bull a Mercedes," komentuje dále s ohledem na přesun zdrojů k vývoji budoucího monopostu, zatímco soupeři bojující o titul se možná budou letošním autům věnovat déle.
"Ale pro nás je to letos těžké bojovat o pódium - jsou silnější než my. Můžeme cílit na třetí příčku mezi konstruktéry. A kvůli tomu budeme muset bojovat s McLarenem," dodává šéf Ferrari tahající zatím za kratší konec - oranžový monopost je totiž o něco rychlejší a jeho piloti Norris s Ricciardem si z Bahrajnu odvezli 18 bodů, o 6 více než Sainz s Leclercem.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?
Test pneumatik Pirelli na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya ve středu zakončili Lewis Hamilton, Charles Leclerc a Oscar Piastri, kteří si vyzkoušeli nové pneumatiky pro sezónu 2026.
Formule 1 dnes oznámila novou spolupráci, podle které bude šampaňské značky Moët & Chandon oficiálně podáváno na stupních vítězů po závodech Velké ceny.
Lewis Hamilton opět ukázal svou štědrou stránku. Po více než deseti letech v týmu Mercedes, kde dosáhl mnoha úspěchů, obdaroval všechny zaměstnance svého bývalého zaměstnavatele. Jeho podobizna z Monaka 2019, kterou vytvořil britský umělec Paul Oz, teď zdobí centrálu Mercedesu v Brackley.
Jean Todt, bývalý šéf Ferrari, potvrdil, že více než deset let po vážné nehodě, která změnila život Michaela Schumachera, jej stále pravidelně navštěvuje.
Carlos Sainz, který se připojil k Williamsu, by mohl mít na tento tým podobný vliv, jaký měl přestup Lewise Hamiltona do Ferrari nebo Adrian Neweyho do Aston Martinu. I když jde o silná tvrzení, pro tým, který dlouhodobě zápasí s výsledky, jsou zkušenosti bývalého pilota Ferrari a McLarenu neocenitelné. Tento názor sdílí i šéf Williamsu James Vowles.