 
            Technický ředitel Mercedesu James Allison přiznal, že jeho tým cíleně nezveřejnil snímky nové podlahy. Jde totiž o část vozu, která byla regulována novými pravidly, přičemž stříbrné šípy nechtějí, aby jejich řešení okopírovala konkurence.
Svůj vůz pro sezonu 2021 dnes představil mistrovský Mercedes. Stříbrné šípy budou s monopostem, který nese označení W12 usilovat o to, aby i nadále platila jejich úctyhodná vítězná šňůra. Vždyť německý tovární tým nepoznal od roku 2014 přemožitele.
A první snímky stroje, jehož úkolem bude uhájit hybridní neporazitelnost? Ty zaujaly především skrytou podlahou. Důvod? Mercedes totiž nechtěl, aby se její detaily dostaly mezi soupeře dřív, než to bude nezbytně nutné. Informaci potvrdil novinářům technický ředitel stáje James Allison.
„Neukázali jsme vám část podlahy. Jde o tu část, která byla zasažená změnou pravidel, jež mají za úkol snížit výkonnost. Zkrátka nechceme, aby naše řešení viděli soupeři příliš brzy. Vymysleli jsme celý paket aerodynamických detailů, které si v této části vozu chceme zatím nechat pro sebe," hlásí Allison.
S dosaženým pokrokem je technický ředitel Mercedesu spokojený. Věří, že jeho tým bude s modelem W12 opět úspěšný.
„Když se na vůz podíváte, je velmi podobný tomu loňskému. Ale máme zde také několik viditelných změn, například odlišní tvar bočnic kolem pohonné jednotky, které mi nyní přijdou docela dost sexy a také několik dalších inovací. Celé auto pak nese mnoho dalších aerodynamických úprav.. Doufám, že nám tyhle věci zaručí náskok oproti soupeřům."
 
            Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
 
            Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
 
            Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
 
            Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
 
            Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
 
            Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.
 
            Lando Norris z McLarenu prozradil, že v posledních závodech nepoužívá jeden z běžných nástrojů na svém palubním displeji během kvalifikace.
 
            Fernando Alonso kritizoval FIA za postup při startu Velké ceny Mexika. Podle něj nebyla reakce komisařů dostatečně rychlá ani konzistentní.
 
            Oscar Piastri po Grand Prix Mexika přiznal, že je potřeba zhodnotit změny jeho jízdního stylu, které ovlivnily výkon.
 
            Carlos Sainz čelil v Mexiku nečekaným potížím, které výrazně ovlivnily jeho závod. Problém se ukázal už po úvodním kole, kdy se na jeho voze objevila technická závada, jež vedla k sérii nepříjemných následků.
 
            George Russell po Grand Prix Mexika ostře kritizoval Mercedes za pomalé reakce, které ho připravily o lepší výsledek.
 
            Na Grand Prix Mexika měli dva maršálové velké štěstí, že vyvázli bez újmy. Rychlé reakce Liama Lawsona zabránily potenciálně vážnému neštěstí.