Při rozhovoru pro holandské novináře po GP Bahrajnu byl Max Verstappen nekompromisní. Na paškál si vzal Alexe Albona i některé další piloty.
Max Verstappen zažil v Bahrajnu další dobrý závod. Na vítězství to sice opět nestačilo, ale i tak zanechala holandská hvězda Red Bullu solidní dojem. Klíčem ke všemu byl bezchybný start, díky němuž se Verstappen posunul před Bottase, poté si mladý pilot zkušeně hlídal stříbrnou pozici a snažil se vytvořit tlak na vedoucího Hamiltona, což se mu alespoň částečně snad i podařilo.
Dobrou neděli rudých býků podpořil Alex Albon, který byl v cíli závodu klasifikován na třetím místě. Pro Thajce to bylo druhé pódium ve Formuli 1. Pódium, jež mu možná může na poslední chvíli zachránit sedačku u elitní stáje.
Max Verstappen ale svého kolegu nikterak nešetří. „Myslím, že můžu být upřímný... Když jezdíte nějakých třicet až čtyřicet vteřin za týmovým kolegou, neřekl bych, že odvádíte dobrou práci. Pro Alexe je fajn, že získal pódium. Na druhou stranu... Profitoval z toho, co se stalo Pérezovi," naráží Holanďan na technické problémy, kvůli nimž musel pilot Racing Pointu ze závodu odstoupit.
A Max byl v ráži dál. Následně se vyjádřil na adresu pilotů, kteří by případně nechtěli nastoupit k restartu bahrajnského závodu, třebaže stav Romaina Grosjeana se záhy ukázal jako dobrý.
„Nechápu, proč by nešli závodit, nerozumím tomu. Kdybych byl šéfem týmu, řekl bych jim: 'Dobrá, závodit nemusíte, ale příště už sem nechoďte. Zkrátka bych je vyhodil,'" pálí Verstappen ostrými.
Max Verstappen si v kvalifikaci na Velkou cenu Saúdské Arábie vychutnal „prostě nádherné“ odpoledne, když v dramatickém závěru vybojoval pole position. Přestože tréninky Red Bullu nedávaly velké naděje, Verstappen v rozhodujícím momentu vytěžil maximum a opět potvrdil své mistrovství.
Lewis Hamilton dál bojuje se svým Ferrari. Při tréninku v Saúdské Arábii zazněla v rádiové komunikaci slova, která znepokojila i experta Martina Brundla. Britský jezdec čelí dalším technickým potížím, které zastiňují jeho přechod do nové stáje.
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.