Při rozhovoru pro holandské novináře po GP Bahrajnu byl Max Verstappen nekompromisní. Na paškál si vzal Alexe Albona i některé další piloty.
Max Verstappen zažil v Bahrajnu další dobrý závod. Na vítězství to sice opět nestačilo, ale i tak zanechala holandská hvězda Red Bullu solidní dojem. Klíčem ke všemu byl bezchybný start, díky němuž se Verstappen posunul před Bottase, poté si mladý pilot zkušeně hlídal stříbrnou pozici a snažil se vytvořit tlak na vedoucího Hamiltona, což se mu alespoň částečně snad i podařilo.
Dobrou neděli rudých býků podpořil Alex Albon, který byl v cíli závodu klasifikován na třetím místě. Pro Thajce to bylo druhé pódium ve Formuli 1. Pódium, jež mu možná může na poslední chvíli zachránit sedačku u elitní stáje.
Max Verstappen ale svého kolegu nikterak nešetří. „Myslím, že můžu být upřímný... Když jezdíte nějakých třicet až čtyřicet vteřin za týmovým kolegou, neřekl bych, že odvádíte dobrou práci. Pro Alexe je fajn, že získal pódium. Na druhou stranu... Profitoval z toho, co se stalo Pérezovi," naráží Holanďan na technické problémy, kvůli nimž musel pilot Racing Pointu ze závodu odstoupit.
A Max byl v ráži dál. Následně se vyjádřil na adresu pilotů, kteří by případně nechtěli nastoupit k restartu bahrajnského závodu, třebaže stav Romaina Grosjeana se záhy ukázal jako dobrý.
„Nechápu, proč by nešli závodit, nerozumím tomu. Kdybych byl šéfem týmu, řekl bych jim: 'Dobrá, závodit nemusíte, ale příště už sem nechoďte. Zkrátka bych je vyhodil,'" pálí Verstappen ostrými.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.