Nejrychlejším mužem třetího tréninku se stal Max Verstappen, následovali jej Lewis Hamilton a Valtteri Bottas.
Třetí trénink začal v poklidném režimu. Do čela se dostal Raikkonen před Russelem a Latifim, ostatní jezdci na svá měřená kola zatím čekali. Po chvíli přerušil čekání Giovinazzi, který se dostal na průběžnou vedoucí pozici. Nevydržel na ní ale dlouho, rychlejší byli Norris a Albon, který včera tvrdě havaroval.
Rychlá kola předvedli rovněž Gasly s Verstappenem. Hamilton byl ve svém rychlém kole o tři desetiny pomalejší než Holanďan. Za nimi následoval Pérez s Racing Pointem. Ferrari začalo pozvolna. Oba piloti Scuderie se průběžně nacházeli mimo elitní desítku. Koneckonců ani včera to z jejich pohledu nevypadalo na dobrý víkend.
Bahrajn totiž patří k velmi náročným okruhům z pohledu pohonných jednotek. Také proto patřil průběžný závěr výsledkové listiny právě vozům s motorem Ferrari. Pohonným agregátům z Maranella totiž letos chybí výkon.
Solidně se jevil Renault, jemuž patřilo šesté a deváté místo. Piloti McLarenu se nacházeli na sedmé a jedenácté příčce. To značilo, že boj mezi těmito dvěma stájemi bude velmi vyrovnaný. Mezi duem Racing Pointu byl naopak velký rozdíl. Pérezovi patřila třetí pozice, Strollovi třináctá.
Závěrečné kvalifikační simulace započali Hamilton s Bottasem, kteří se rázem dostali na první dvě příčky, přičemž Brit byl tím rychlejším z dua stříbrných šípů. Hned poté jej ale překonal Verstappen. Slušné kolo měl rozjeté Leclerc, ale v poslední zatáčce chyboval, což mu stačilo jen na třinácté místo. Kvalifikační simulace se nezdařily ani Racing Pointům, deváté a desáté místo bylo určitě za očekáváním.
Tímto pořadím třetí trénink skončil. Odpoledne nás čeká kvalifikace.
George Russell se vyjádřil k tomu, koho považuje za měřítko kvality ve Formuli 1 a s kým by rád poměřil své síly. Britský jezdec Mercedesu otevřeně mluví o svých ambicích a pohledu na soutěžení na nejvyšší úrovni.
Lando Norris podle Andrey Stelly už v roce 2024 získal přesvědčení, že může soupeřit s Maxem Verstappenem. Právě tato nová sebedůvěra se ukázala jako rozhodující faktor
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.