Lewis Hamilton promluvil o svých minulých jednáních s Ferrari, která však nikdy nevedla k jeho přestupu z mistrovského Mercedesu.
Spousta fanoušků si přeje, aby si sedminásobný mistr světa vyzkoušel závodění za ikonickou stáj z Maranella, jejíž silniční vozy s oblibou využívá. I když jeho smlouva po této sezóně vyprší, tak se přesto očekává, že u Stříbrných šípů bude pokračovat. Ferrari ostatně své jezdce pro příští ročník již potvrdilo.
Hamilton nyní pro italský tisk potvrdil, že se zástupci Scuderie sice několikrát jednal, ale k podpisu smlouvy to mělo vždycky daleko: "Příležitostně jsme spolu hovořili, nezašli jsme však za hranici porozumění toho, jaké možnosti jsou na stole. A ty nebyly správné," komentuje britský pilot.
Když se jeho smlouva blížila ke konci, tak v Maranellu zrovna nebylo volné místo: "Naše pozice se nikdy nesešly. Ostatně si myslím, že k načasování událostí a různým věcem dochází z nějakého důvodu. V posledních sezónách můj kontrakt vždy vypršel v jiných letech než u spousty jiných jezdců. Tak to nakonec dopadlo."
Hamilton v poslední době tlačí na to, aby týmy bojovaly proti rasismu a zaměstnávaly různé lidi, k čemuž vyzval i Ferrari. "U McLarenu jsem hodně vyrostl, měli však určitá očekávání vůči tomu, jak se má pilot chovat, což bylo v kontrastu s tím, že jsem byl vždy nekonformním outsiderem."
"Před podpisem smlouvy s Mercedesem jsem řekl: 'Hele, jsem jiný než ostatní. Nechte mě být sebou samým, nechte mě vyjadřovat se, protože musím sám přijít na to, kdo jsem. Pomůžu vám k lepšímu růstu značky ve světě mladých lidí.' A to se taky stalo," dodává hvězda Mercedesu, s nímž letos získala sedmý titul.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.
V nové sérii Drive to Survive fanoušci opět nahlédnou do zákulisí, kde se odhalují rozhovory, které běžnému publiku zůstaly skryté a nikdy neunikly do médií. Jedním z těchto momentů je, jak Toto Wolff uzavřel dohodu s Lewisem Hamiltonem, že se nebude snažit přetáhnout Maxe Verstappena do Mercedesu.