Lewis Hamilton promluvil o svých minulých jednáních s Ferrari, která však nikdy nevedla k jeho přestupu z mistrovského Mercedesu.
Spousta fanoušků si přeje, aby si sedminásobný mistr světa vyzkoušel závodění za ikonickou stáj z Maranella, jejíž silniční vozy s oblibou využívá. I když jeho smlouva po této sezóně vyprší, tak se přesto očekává, že u Stříbrných šípů bude pokračovat. Ferrari ostatně své jezdce pro příští ročník již potvrdilo.
Hamilton nyní pro italský tisk potvrdil, že se zástupci Scuderie sice několikrát jednal, ale k podpisu smlouvy to mělo vždycky daleko: "Příležitostně jsme spolu hovořili, nezašli jsme však za hranici porozumění toho, jaké možnosti jsou na stole. A ty nebyly správné," komentuje britský pilot.
Když se jeho smlouva blížila ke konci, tak v Maranellu zrovna nebylo volné místo: "Naše pozice se nikdy nesešly. Ostatně si myslím, že k načasování událostí a různým věcem dochází z nějakého důvodu. V posledních sezónách můj kontrakt vždy vypršel v jiných letech než u spousty jiných jezdců. Tak to nakonec dopadlo."
Hamilton v poslední době tlačí na to, aby týmy bojovaly proti rasismu a zaměstnávaly různé lidi, k čemuž vyzval i Ferrari. "U McLarenu jsem hodně vyrostl, měli však určitá očekávání vůči tomu, jak se má pilot chovat, což bylo v kontrastu s tím, že jsem byl vždy nekonformním outsiderem."
"Před podpisem smlouvy s Mercedesem jsem řekl: 'Hele, jsem jiný než ostatní. Nechte mě být sebou samým, nechte mě vyjadřovat se, protože musím sám přijít na to, kdo jsem. Pomůžu vám k lepšímu růstu značky ve světě mladých lidí.' A to se taky stalo," dodává hvězda Mercedesu, s nímž letos získala sedmý titul.
Na Festivalu rychlosti v Goodwoodu došlo k neobvyklé nehodě ikonického vozu, se kterým Sebastian Vettel získal titul mistra světa. Incident se obešel bez zranění.
Aston Martin spustil v červnu 2025 vlastní jezdeckou akademii. Cílem programu je vychovávat nové talenty pro budoucnost motorsportu, včetně Formule 1.
McLaren zatím nepolevuje a směřuje k snadnému obhájení titulu v Poháru konstruktérů. Tato sezona se rýsuje jako jedna z nejpřevratnějších a nejdominantnějších kapitol v historii F1.
Toto Wolff přiznává, že ne vždy souhlasil se stylem vedení FIA pod Mohammedem Ben Sulayemem. Uznává však, že jeho pevný postoj přinesl sportu určité výhody.
Odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu zasáhlo svět Formule 1 jako blesk z čistého nebe. Po letech úspěchů a dominance tak tým náhle ztrácí jednu ze svých klíčových postav.
Lewis Hamilton nedávno provedl zásadní změnu, která mu má pomoci lépe se adaptovat v novém týmu Ferrari. Tento krok je součástí jeho snahy urychlit proces zapracování a dosáhnout co nejrychlejšího zlepšení ve výkonech během sezóny.
Lewis Hamilton zhodnotil velký balíček vylepšení Ferrari v Rakousku jako krok vpřed, ale nikoli zásadní průlom. Podle něj Scuderia stále ztrácí na nejlepší týmy, zejména v závodním tempu.
Odchod Christiana Hornera z Red Bullu překvapil jak fanoušky, tak celý paddock. Brzy se však objevily teorie, že za jeho náhlým koncem stojí vnitřní napětí uvnitř týmu.
Při jízdě s Ferrari F2008 na Goodwoodu si Felipe Massa neodpustil vtipnou poznámku o svém ztraceném titulu z roku 2008. I po letech tak připomněl kontroverzní finále sezony, které mu uniklo v posledních vteřinách závodu.
Výkonnostní propad Red Bullu s monopostem RB21 nabírá na obrátkách – po sérii nepřesvědčivých výsledků se tým propadl až na čtvrtou příčku Poháru konstruktérů.
Svět Formule 1 celý týden žije odchodem Christiana Hornera z Red Bullu. Své stanovisko k této události už vyjádřil i jeden z mistrů světa.
Will Buxton a Jennie Gow se zamýšlejí nad tím, kam by mohla vést další kariérní cesta Christiana Hornera, pokud by opustil Red Bull. Zvažují jak jeho možný přesun do vedení F1, tak i variantu dočasného ústupu z veřejného prostoru.