Alex Albon prožívá mizernou sezonu. Zdá se, že Thajec u Red Bullu příští rok působit nebude, což si myslí také Jacques Villeneuve.
Alexi Albonovi se u Red Bullu vůbec nedaří. Jeho výkony v elitní stáji jsou snad ještě horší než ty loňské v podání Pierre Gaslyho. Připomeňme, že Francouz byl za onu zmíněnou blamáž po GP Maďarska 2019 sesazen zpět do Toro Rosso. Na jeho místo zamířil právě Albon, třebaže výkony mladého Thajce nevypadaly ze začátku nové štace úplně špatně, s přibývajícím časem zabředávaly do stále většího průměru až podprůměru.
A nyní to vypadá, že dny mladého Thajce u Red Bullu jsou definitivně sečteny. Nahradit by jej měl jeden z dvojice Sergio Pérez - Nico Hilkenberg. Mimochodem, Max Verstappen a jeho okolí prý preferuje Hulkenberga, to ale nejsou informace, které by se daly označit za oficiální.
K situaci Albona se nyní vyjádřil také mistr světa z roku 1997 Jacques Villeneuve, který je znám tím, že nikoho a nic nešetří. Tuhle svou charakteristiku dodržel i nyní, když řekl, že Alex Albon je nejhorší týmová dvojka Red Bullu všech dob.
„Místo v tom týmu si absolutně nezaslouží. Je nejhorší dvojkou v historii Red Bullu. Víte, proč ho tam drží? To kvůli tomu, že je to Thajec, přičemž Red Bull je z poloviny thajský," má jasno Villeneuve.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.
Po závodě v Bahrajnu měl Lewis Hamilton konečně důvod k optimismu. Jeho vyjádření zněla výrazně povzbudivěji než po předchozích Grand Prix v Japonsku a Číně, kde se potýkal s frustrací a zklamáním.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.