V posledním tréninku před Velkou cenou Brazílie vyhrává Nico Rosberg těsně před týmovým kolegou Lewisem Hamiltonem. Vozy Ferrari se značně zlepšily, a dokonce se dostaly i před oba vozy Red Bullu.
14:00 - V Brazílii nám pomalu ale jistě začíná poslední trénink před Velkou cenou Brazílie. Počasí se dnes pěkně rozparádilo a na okruhu Interlagos lije jako z konve. Teplota vzduchu se vyšplhala na devatenáct stupňů a teplota trati se zastavila na třiadvaceti stupních. Vlhkost dosahuje takřka 90 %.
První na na mokrou trať vyjíždí vozy oba Ferrari na modré směsi. K nim se přidává i domácí pilot Felipe Massa a Fin Valtteri Bottas - též na pneumatikách do extrémních podmínek. Zbytek paddocku zatím vyčkává a dá se očekávat, že týmy nakonec budou volit pneumatiky do přechodných podmínek.
14:05 - Na trať se pouští i další týmy: Toro Rosso, Mercedes a Sauber. Osm minut po startu tréninků se do boxové uličky vrací Sebastian Vettel. Z rádia Lewise Hamitlona přichází zpráva, že by už nejraději nasadil slicky. To se také stává a Lewis je zpět na trati na žluté směsi.
14:10 - Trať na některých místech usychá, ale Lewis při svém prvním měřeném kole neudržel své auto na trati a v jedné ze zatáček vyjíždí mimo. Nakonec se jeho čas zastavuje na hodnotě 1:16,980. Z paddocku přichází Hamiltonovi následující zpráva: "Začíná více pršet, jezdi opatrně."
14:15 - Nyní své štěstí zkouší Valtteri Bottas, který se na trať vrací a zajíždí čas 1:15,048 i přes žluté vlajky v prvním sektoru, kam přilétl deštník. Ke svému kolegovi se přidává domácí Massa, který v prvním měřeném kole zajíždí čas zhruba o deset vteřin pomalejší než jeho konkurenti, ale hned v druhém kole se Brazilcovi daří zajet kolo za 1:13,848.
14:20 - Na okruh vyjíždí i Esteban Ocon z týmu Manor, který na měkké směsi zajíždí čas 1:16,066 a dostává se za oba Williamsy. Nyní ale na trať vyjíždí i vozy Renaultu, Max Verstappen a Oconův týmový parťák Wehrlein.
14:25 - Kimi překonává hranici jedné minuty a třinácti sekund s časem 1:12,860, a dostává se tak na první místo. Do hry se zapojují i Peréz s Ricciardem. Australský pilot zajíždí druhý nejrychlejší čas se ztrátou necelé vteřiny. Na to hned reaguje Iceman a zlepšuje svůj čas na 1:12,530 a k němu se přidává i Peréz, který se dostává na druhé místo před Ricciarda.
14:30 - Na druhé místo se dostává Vettel se ztrátou necelých sedmi desetin na Kimiho. Vozy Red Bullu nyní nasazují středně-měkkou sadu, jako jediné vozy na trati - zbytek pole jezdí na žluté směsi. V současné době už se na trati vystřídalo osmnáct vozů - chybí jen vozy Sauberu a Haasu. Po půlce tréninku nám vedou vozy Ferrari, za nimi jsou oba Red Bully a pak na střídačku vozy Force Indie a Williamsu. Bottase ale v pořadí střídá Grojsean se ztrátou 1,278 na vedoucího Raikkonena.
14:35 - Max Verstappen zajíždí do boxů, stejně tak jako Lewis Hamilton a k nim se přidává i několik dalších jezdců. Lewis je ale zpět a snad by konečně mohl začít jezdit kompetitivní časy. Palmer si stěžuje: "Cítím velké vibrace, skoro nic nevidím." Tým ho ale na trati nechává kvůli analýze spotřeby.
14:40 - Trať je již na některých místech úplně suchá a na na orkuh konečně vyjíždí i domácí Nasr z týmu Sauber a zajíždí nejhorší čas se ztrátou více jak čtyři vteřiny. Ricciardo je zpět na trati a zajíždí nejrychlejší první sektor a dostává se na první místo s časem 1:12,287, což je čas takřka o čtvrt vteřiny rychlejší než u finského matadora.
14:45- Rosberg se vrací zpět na okruh Interlagos a z rádia Jensona Buttona slyšíme stížnosti na nedotáčivost auta McLarenu. Mezitím se na vrchol dostává Rosberg s časem 1:11,787 a Ricciarda překonává ještě Max Verstappen, který se usadil na druhém místě se ztrátou necelých tří desetin.
14:50 - Zbývá posledních deset minut třetího tréninku na brazilském Interlagos a na trati v současné době krouží jedenáct vozů. Hamilton konečně šlape na plyn a dojíždí jako druhý nejrychlejší se ztrátou třiadevadesáti tísícin na vedoucího muže letošní sezóny. Hamilton ale využije podobné strategie jako Rosberg a zkusí ještě druhé kolo. Chybuje ale hned v první zatáčce a Nikův čas nepřekonává.
14:55 - Alonso se dostává do první desítky se ztrátou 1,262 vteřiny. Ve stejnou chvíli na trať znovu vyjíždí i Sebastian Vettel a Grosjean přetáčí jednu ze zatáček a končí mimo. V rádiu si stěžuje na špatnou přilnavost zadní části vozu. Vettel se dostává na třetí místo se ztrátou necelých tří desetin na prvního Rosberga. Nyní už se ale mává vlajkou a poslední trénink v Brazílii je u konce.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.
Ještě během sezony to vypadalo, že Oscar Piastri má nad týmovým kolegou v McLarenu navrch. Před závěrečnými závody se však situace změnila a iniciativa v boji o úspěch nyní leží na straně Landa Norrise.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane potvrdil, že oznámení jezdecké sestavy pro rok 2026 se odkládá a tým si dává čas na pečlivé vyhodnocení aktuální sezony a přípravu na novou éru Formule 1.