HUNGARORING - ZASTÁVKY V BOXECH; Poprvé v letošní sezóně byl v boxech nejrychlejší McLaren. V Maďarsku mu to bylo žel houby platné: Hamilton pro poruchu převodovky odstoupil, Button dojel do cíle až jako osmý.
Jenson Button se Sebastianem Vettelem byli jedinými piloty, kteří byli v boxech odbaveni do čtyř vteřin.
Red Bull bodoval i v případě zastávky Marka Webbera ve 43. kole závodu, spolu s Kobajašim byli druhou dvojicí, která se u mechaniků zdržela nejkratší čas (Webber s podstatně lehčím vozem zvládl o něco rychleji průjezd boxovou uličkou včetně zastavení a rozjezdu po výměně pneumatik).
Čtveřice pilotů (Liuzzi, Glock, Schumacher, Kovalainen) musela čekat při horečných akcích v boxech po výjezdu safety-caru na odbavení svých týmových kolegů, což způsobilo delší dobu stání vedle svých garáží.
Jak vypadaly stinty jednotlivých pilotů? Všichni sice plánovali pouze jednu zastávku, žel dva z nich se boxovou uličkou projeli dvakrát: Vettel kvůli penalizaci a Lucas di Grassi, protože po první zastávce měl problémy s jedním kolem a k mechanikům se hned znovu vrátil.
Většina pilotů si svou zastávku odbyla při výjezdu safety-caru kolem 15. kola. Krom Barrichella, Buemiho, Liuzziho a Jamamota všichni Velkou cenu Maďarska začínali na super-měkké směsi. Pouze Brazilec na ní vydržel až do 55. kola a předvedl tak nejoriginálnější strategii, po níž si odváží z Maďarska bod za desáté místo.
Nejdelší jízdu na jedné sadě pneumatik Button, Liuzzi a Jamamoto - celých 56. kol. Z toho posledně jmenovaný Japonec dokonce na měkčí sadě pneumatik.
Zelený kroužek = super-měkká (option) směs; černý kroužek = střední (primary) směs
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.
Post-season testy v Abú Zabí jsou u konce, na trati se objevilo 25 jezdců. Společně absolvovali přes 2 500 kol v rámci příprav na sezonu 2025.