SILVERSTONE - ZASTÁVKY V BOXECH; Tak jako kvalifikacím letos dominuje Red Bull, tak v rychlosti zastávek v boxech kraluje Mercedes. Schumacherova zastávka byla opět absolutně nejrychlejší.
Během Velké ceny Británie nikdo dvouzastávkovou strategii neplánoval, přesto dva z klasifikovaných pilotů dvakrát stavěli: Felipe Massa si při po hodinách na konci 39. kola zcela odrovnal pneumatiky a Vitalij Petrov krátce na to dostal defekt; Fernando Alonso se kolem garáží projel kvůli penalizace po zkrácení si tratě při souboji s Kubicou a defektu, který utrpěl v závěru při souboji s Liuzzim, dokonce třikrát.
I druhý pilot Mercedesu byl odbaven velmi rychle, u mechaniků se zdržel třetí nejkratší dobu ze všech - 4,7 vteřiny. Německý tým za své dlouhodobé kvalitní výkony v této oblasti zaslouží uznání. Výsledky v závodech však bývají už o něco slabší - Nico si včera užil bronzový stupínek na pódiu, Michael byl v cíli až devátý.
Vítěz včerejšího závodu Mark Webber zaznamenal druhou nejrychlejší zastávku. Další Red Bull Sebastiana Vettela se však v boxech zdržel po defektu, který dostal v první zatáčce, o více než 3,7 vteřiny déle.
Čtvrtou nejlepší práci v boxech odvedli v případě Lewise Hamiltona mechanici McLarenu. V průměru zastávek obou pilotů však včera byli po Mercedesu druhým nejrychlejším týmem.
Na měkčí směsi do závodu odstartovali všichni jezdci krom dua Force Indie a Jaime Alguersuariho, který však po problémech s brzdami skončil mimo trať a nebyl klasifikován.
Nejdelší stint odjel po defektu v prvním kole na tvrdší směsi Sebastian Vettel - celých 51 kol, a to si v závěru na nich ještě dokázal vybojovat pár pozic, byť při předjížděcím manévru na Sutila svou snahu trochu přehnal. Došlo ke kontaktu, který se naštěstí obešel bez následků.
Adrian byl pilotem, jenž na měkké směsi odjel největší část (37 kol) závodu, přesto před viditelně rychlejším Red Bullem dlouho ukázkově bránil svou pozici.
Zelené kolečko = měkká směs, černé = tvrdá směs
(Neklasifikovaní piloti nebyli bráni v potaz).
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.