Během dnešního závodu byli dle očekávání nejrychlejší mechanici Red Bullu. Již dříve se jejich šéf Christian Horner vytáhl s tím, že to v tělocvičně zvládli za 1,8 vteřiny, nad čímž mnozí nevěřícně kroutili hlavou.
Vettelova zastávka byla o více než 6 desetin vteřiny rychlejší než zastávka u Sauberu při odbavení De la Rosy.
Výborně pracovali i mechanici Ferrari, kteří svým pilotům vyměnili pneumatiky ve třetím, resp. čtvrtém nejrychlejším čase.
Nováčci naopak krom rychlosti svých vozů mají co zlepšovat i v práci mechaniků - Lotus i zde patřil mezi nejpomalejší. Virgin nelze hodnotit, jelikož je technika zradila ještě před plánovanými zastávkami a HRT dnes raději negativních výrazů ušetřím - ostatně obrázek si můžete udělat sami z následující tabulky:
Pouze dva jezdci zavítali dnes ke garáži dvakrát: Jaime Alguersuari, u něhož to bylo na rozdíl od Nica Hülkenberga, který vylétl ve 3. kole z trati, již od počátku v plánu.
Aktualizace: Do tabulky jsem přidal údaj o déce samotné zastávky (sloupec Zastávka). Při jejím výpočtu jsem bral v úvahu celkovou dobu průjezdu boxy, jak ji uvádí Williams, a to, že je pro všechny týmy stejná (všichni tuto vzdálenost jedo s omezovačem otáček max. povolenou rychlostí 80 km/hod). Hodnotu berte nicméně pouze jako orientační, skutečný čas by byl o něco nižší (nepočítal jsem s brzděním a rozjezdem - proměnné, které by tuto hodnotu zkrátily).
Sloupec Průjezd označuje dobu, kterou pilot strávil projetím boxové uličky včetně zastávky u mechaniků - tato hodnota je převzatá z oficiálních údajů FIA. V boxech celkem uvádí celkový čas, který pilot během Velké ceny strávil v boxech (průjezd uličkou i stání).
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.
Helmut Marko po dvou desetiletích v Red Bullu oznámil, že na konci roku tým opustí, přestože měl smlouvu i pro sezonu 2026. Jeho odchod vyvolává otázky o dopadu na Maxe Verstappena a budoucí strategii týmu.